فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راویان خاطرات خود را با جزییات به دانش‌آموزان بگویند، بیان داشت: امسال کمیته فضای مجازی در ستاد اردوی راهیان نور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۴۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰



 



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی صابر ماهانی صبح امروز در گردهمایی روسای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه اردوی راهیان نور اظهار داشت: نگاه به راهیان نور، نگاهی فرهنگی و تربیتی است و باید از این فرصت برای تربیت دانش‌آموزان استفاده کرد.

وی بیان داشت: سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی بسیج بوده و در کنار آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هم شاهد هستیم.

فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به این سیاست، در حوزه فعالیت اردوی راهیان نور هم توسعه کمی و کیفی اردوها را در دستور کار قرار دادیم در این راستا طرح هر مدرسه یک کاروان» مد نظر قرار دادیم.

صابرماهانی با تأکید بر ارتقا سطح کمی و کیفی اردوی راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور از نظر مسؤولان آموزش و پرورش یک اردوی زودبازده است اما توجه به بعد کیفی اردوی راهیان نور اهمیت ویژه‌ای دارد و همراهی راوی و روحانی در کنار کاروان می‌تواند ارزش کار فرهنگی را ببرد.

این مسؤول افزود: باید کار اردوی راهیان نور را تشکیلاتی پیش ببریم و محور کار را مدیر مدرسه قرار دادیم تا خانواده‌ها را در زمینه اهمیت اردوی راهیان نور به‌خوبی توجیه کند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راویان خاطرات خود را با جزییات به دانش‌آموزان بگویند، بیان داشت: امسال کمیته فضای مجازی در ستاد اردوی راهیان نور ایجاد می‌شود.

صابرماهانی گفت: اجرای نمایش‌های رزمی، بیشترین تاثیر و علاقه‌مندی را در بین دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور داشته است.

وی با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور، مسائل مربوط به مدافعان حرم و ارزش کار آنان هم گوشزد شود.

ارسال نظرات