سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج آسان به مناسبت هفته ازدواج در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شاهرود با موضوع ازدواج آسان با حضور اعضاء در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به ریاست احمد خرم معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و حضور اعضای ستاد؛ روسای ادارات کارشناسان ادارات و دبیران سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.

در این جلسه محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ضمن خوش آمدگویی، به بیان اهمیت ازدواج جوانان و ضرورت برنامه ریزی در این خصوص و توجه بیش از پیش به بحث آموزش با توجه به بالا رفتن آمار طلاق پرداخت.

احمد خرم معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه بر اهمیت موضوع ازدواج جوانان تأکید نمود و از کلیه دستگاه ها خواست تا در جلسات ستاد ساماندهی حضور مستمر و ثابت داشته باشند.

در ادامه این جلسه روسا و کارشناسان ادارات و دبیران سازمان های مردم نهاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه ریزی بمناسبت هفته ازدواج و برگزاری مراسم و همایش ها پرداختند.

در حاشیه جلسه شاه بیکی کارشناس جوانان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از تجلیل از سازمان های موفق و فعال شهرستان با حضور فرماندار خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت بحث آموزش برای جوانان، برگزاری همایش از رابطه تا ازدواج 2 با محوریت دوران عقد و نامزدی را می توان از مهمترین مصوبات و اقدامات در پیش رو بمناسبت هفته ازدواج بر شمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها