بازگشت دانش آموزان تیم کارآفرینی دشتستان از فیلیپین+تصاویر

تیم هفت نفره دانش آموزان دختر و پسر دشتستانی که در شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کارآفرینی فیلیپین شرکت کرده بودند با استقبال مسئولین آموزش و پرورش به شهر برازجان وارد شدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۱۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹



به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان،شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کسب و کارهای کوچک گروه سنی 13 تا 18 سال با حضور 22 تیم از کشورهای قاره های مختلف جهان در کشور فیلیپین برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اعلام این خبر گفت: بنیاد توسعه کارآفرینی برای صلح مسابقاتی را در زمینه طرح های کسب و کار کوچک ویژه دانش آموزان برگزار کرد که تیم دانش آموزی پسران و دختران دشتستان جواز شرکت در مسابفات بین المللی فیلیپین را کسب کردند.

سید مجتبی هاشمی نژاد افزود: در شانزدهمین دوره مسابقات هر کشور با دو تیم دختران و پسران شرکت کرده بودند و مسابقات در چهار گروه برگزارشد که با بررسی امتیازات کسب شده نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم.

وی بیان کرد:علیرغم این که در این مسابقات نتوانستیم مقام در خور توجهی کسب کنیم اما دانش آموزان در روز برپایی غرفه ها و اجرای فرهنگی که باید کشور خود را به جهانیان معرفی میکردند با تسلط کامل به زبان انگلیسی و اجرای فوق العاده و ارتباط گیری و دوستی با کشورهای دیگر بسیار موفق ظاهر شدند.

سید مجتبی هاشمی نژاد عمده دلیل عدم موفقیت تیم را تجربه کم و نداشتن اطلاعات دقیق از جزئیات ملاک های داوری مسابقات ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود با تجربیات به دست آمده از این مسابقات و تشکیل کارگروه تخصصی این مسابقات را در سطح استان و کشور اجرائی نموده تا در سال های آینده با دست پر از این مسابقات به کشور بازگردیم.

اعضای تیم کارآفرینی دانش آموزان دختر و پسر دشتستان:

1-فاطمه زنگنه

2-فرنوش پناهی

3-آیدا شاه حسینی

4-مهدی کیامرثی

5-علیرضا شمس خو

6-علی عبداللهی

ارسال نظرات