رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان:
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان از برگزاری تجمع و همایش باشکوه اصناف و بازاریان استان در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۱۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن الفتی در جلسه شورای بسیج اصناف، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج اصناف از روز 29 مرداد آغاز می‌شود و تا 4 شهریور ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان با تبریک این هفته، گفت: اصناف و بازاریان نقش ارزشمند و جایگاه رفیعی در تاریخ انقلاب دارند.

وی افزود: اصناف هم در درون مبارزات و شکل‌گیری انقلاب یعنی از قیام 15 خرداد سال 42 به بعد با امام(ره) همراه بودند و هم در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با حضور در خط مقدم جبهه و در پشتیبانی از تمامیت ارضی ایران اسلامی قریب به 20 هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب کردند.

الفتی عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) درباره اصناف و بازاریان می‌فرمایند «اصناف بازوان قدرتمند نهضتند – اگر اصناف و بازاریان همراهی نمی‌کردند انقلاب پیروز نمی شد«.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه اصناف و بازار کشور بیان کرد: چهارم شهریور ماه به عنوان سالروز شهادت بازاری مبارز حاج مهدی عراقی به نام روز بسیج اصناف نامگذاری شده است و در کنار این شهید می‌توان به شهیدان صادق امانی، اسدالله لاجوردی و ... اشاره کرد.

وی افزود: استان کردستان 120 شهید بسیجی و پیشمرگ مسلمان اصناف تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در هفته بسیج اصناف به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

الفتی اظهار داشت: به منظور تجلیل و تکریم از قشر اصناف کردستان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی برنامه‌های متنوعی در کلیه شهرستان‌ها در طول هفته بسیج اصناف در سطح بازار و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان کردستان خاطرنشان کرد: برپایی یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، اجرای آموزش فقه بازار، فضاسازی تبلیغی و محیطی سطح بازار با نصب بنر و پوستر، ارسال پیامک تبریک به بسیجیان اصناف و بازار استان، برپایی مسابقات ورزشی و تجلیل از بسیجیان برتر سال از مهم‌ترین این برنامه‌ها هستند.

وی گفت: همچنین در روز آخر هفته بسیج اصناف یعنی 4 شهریور 95 تجمع و همایش باشکوه اصناف و بازاریان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات