نشست شعر آیینی و کتاب در نظرآباد برگزار شد

نشست شعر آیینی و کتاب با موضوع شعر و کتابخوانی با حضور شعرا و اساتید استان البرز برای اولین بار در شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۱۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  نشست شعر آیینی و کتاب با موضوع شعر و کتابخوانی با حضور شعرا و اساتید استان البرز برای اولین بار در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ نشست شعر آیینی و کتاب با موضوع و محوریت شعر و کتابخوانی برای اولین بار در شهرستان نظرآباد و با حضور اساتید ،شعرا و مسئولین علاقه مند به حوزه شعر و ادبیات در کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع) محله رسالت شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در این نشست ابتدا رحمان نوازنی یکی از اساتید و شاعران برجسته ی شعر آیینی استان البرز نیز حضور داشت که از خاطرات مشرف شدن به محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اینگونه گفت: بنده در هر ۴ مرتبه ای که توفیق تشرف خدمت حضرت آقا را پیدا کردم، ایشان همواره به تمجید از مقام شاعران اشاره کردند و فرمودند: دست محبت و نوازشی که امام صادق (ع) بر سر شعرا میکشید بر سر فقرا نمیکشیدند و این نشان از مقام والای شاعران نزد ائمه اطهار و به دنبال آن دین مبین اسلام است.

در ادامه نشست ؛ شاعران صاحب سبک شهرستان نظرآباد با سراییدن شعرهایی از ابیات سروده شده توسط خود رونمایی کرده و فضای مراسم را ادبی تر کردند.

گفتنی است ؛ در حاشیه نشست مقرر شد نشست مذکور هر هفته و بصورت مداوم در سایر نقاط شهرستان نظرآباد برگزار شود.

خبرنگاربسیجی: ابراهیم باباپوری اصل

ارسال نظرات
پر بیننده ها