روحانی مسجد حضرت معصومه (س) مسکن مهر البرز:
حجت الاسلام والمسلمین هادی رحیمی: مسجد به علت دور بودن از سیاست زدگی ومستقل بودن از احزاب سیاسی میتواند یک هدایت و روشنایی برای اهل بصیرت ارائه کند.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۱۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی رحیمی روحانی مسجد حضرت معصومه (س) مسکن مهر البرز در نکوداشت روز جهانی مساجد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "بسیج" گفت: مساجد به عنوان اولین پایگاه اسلامی که توسط نبی مکرم اسلام بنا شده است یکی از مهمترین نقش ها را در پایه گذاری فرهنگ انقلاب اسلامی از صدر اسلام تا کنون داشته است به طوری که در بیان پیامبر اکرم سنگ محک ایمان افراد معرفی شده است.

وی افزود: مسجد به علت دور بودن از سیاست زدگی ومستقل بودن از احزاب سیاسی میتواند یک هدایت و روشنایی برای اهل بصیرت ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی رحیمی  عمده مشکل پیش روی فعالیت های فرهنگی پراکندگی نیروهای فرهنگی دانست و گفت:  عدم هماهنگی نیروها و گروه های فرهنگی از جمله مشکلات کار فرهنگی در مسجد است، مسجد به عنوان هسته مرکزی تمامی فعالین فرهنگی اعم از بسیج، کانون های فرهنگی و مدارس میتواند آنها را با هم هماهنگ کند و نقش بسزایی در اثر بخشی فعالیت های فرهنگی ایفا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر افرادی واردکار فرهنگی، انقلابی، علمی در جامعه شوند و به طور کلی بیگانه از فرهنگ مسجد و مسجد باشند، تعداد کثیری از این افراد میتوانند در آینده تبدیل به افراد ضد فرهنگ، ضد انقلاب و ضد دانش شوند.

خبرنگار بسیجی : فرید بردیا

ارسال نظرات
پر بیننده ها