معاون هماهنگ‌کننده لشکر 28 پیاده کردستان عنوان کرد
معاون هماهنگ‌کننده لشکر 28 کردستان گفت: دفتر نمایندگی نیروی دریایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۰۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،، منصور بهرامی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کردستان در سنندج با اشاره به برگزاری مراسم سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس در سنندج، اظهار کرد: در این مراسم یکی از مسوولان دوران هشت سال جنگ تحمیلی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای حضور این مسوول انجام شده و رایزنی‌های لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مراسم سان و رژه امسال نیز همانند سال‌های پیش با قدرت و صلابت خاصی در بلوار آزادگان برگزار خواهد شد.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده لشکر 28 پیاده کردستان، نیروهای مسلح در این مراسم قدرت و اقتدار خود را به بهترین شیوه با حضور آحاد مردم به نمایش خواهند گذاشت و رسانه‌ای شدن این برنامه پیام تاثیرگذاری برای کسانی است که چشم طمع به این آب و خاک دارند.

بهرامی از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در قالب 25 غرفه همزمان با هفته دفاع مقدس در پارک پیشکسوتان در دیدگان سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: تقسیم غرفه‌ها صورت گرفته است و دستگاه‌های مختلف اقداماتی را که در حوزه دفاع مقدس به ویژه مقابله با هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی در قالب این غرفه‌ها به نمایش می‌گذارند.

وی خواستار مشارکت همه مسوولان در برنامه‌های دفاع مقدس بخصوص مراسم سان و رژه شد و گفت: حمایت معنوی مردم و مسوولان از برنامه‌ها نقش مهمی در تاثیرگذاری و غنای بیشتر برنامه‌ها خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده لشکر 28 کردستان از افتتاح دفتر نمایندگی نیروی دریایی همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و تصریح کرد: مکاتبات لازم برای راه‌اندازی این نمایندگی در سطح مسوولان کشوری صورت گرفته است.

بهرامی خاطرنشان کرد: این دفاتر در سه مرکز استان‌هایی که به دریا دسترسی ندارند از جمله کردستان راه‌اندازی می‌شود که یکی از اهداف اصلی آن جذب نیرو است.

ارسال نظرات