رحیم‌پور ازغدی:

مشکل بانک‌ها ربایی و غیر اسلامی بودن نیست بلکه بی‌نظارتی است‌

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه قانون بانک‌ها ربایی و غیر اسلامی نیست بلکه بی‌نظارتی است‌، افزود: باید دست رشوه و فاسدان سیستم بانکی و پولی را قطع کنید تا عدالت در سیستم مالیاتی برقرار شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۹۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن رحیم‌پور ازغدی در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی کشور که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ادله دینی ما برای انقلابی ماندن بر این اساس است که مبارزه با دشمن کاری نمایشی و تشریفاتی نیست و یک واجب الهی است.
 
وی در ادامه به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه بدون مبارزه برای انقلابی ماندن و جهاد کبیر، دین و دنیای شما باقی نمی‌ماند اشاره کرد و افزود: کسی مبارز و مجاهد می‌ماند که آمادگی برای جهاد کبیر داشته باشد که در راستای انجام آن باید با ناخوشی‌ها ساخت و از برخی خوشایندی‌ها گذشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مبارزه فرهنگی، اقتصادی، علمی، تربیتی را مصداق جهاد دانست که اوج آن جهاد مسلحانه و شهادت است.
 
وی ابراز داشت: کسانی که محافظه کار می‌شوند از مرحله انقلابی به ضد انقلاب می‌رسند.

وی خطاب به کسانی که معتقدند برای رسیدن به پیشرفت باید دست از اصول برداشت گفت: نمونه آن کشورهایی هستند که تسلیم آمریکا و اسرائیل شدند و الان جزو فقیرترین کشورها هستند. اگر  انقلابیگری را رها کنیم دشمن گوشت را تا استخوان می‌خورد و استخوان ملت را تکه تکه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دنیا ناامن است اما کشور ما از همه امن تر است گفت: دلیل این امنیت این است که نیروی انقلابی در عرصه اطلاعات و مبارزه با تروریسم فعالیت دارند وجزو قوی‌ترین نهادهای دنیا است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مشکل بانک‌ها ربایی و غیر اسلامی بودن نیست بلکه بی‌نظارتی است‌، تصریح کرد: باید دست رشوه و فاسدان سیستم بانکی و پولی را قطع کنید تا عدالت در سیستم مالیاتی برقرار شود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها