فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: امسال برای بیش از 7 میلیون نفر زائر به مناطق عملیاتی کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۸۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار علی فضلی در گردهمایی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از 7 میلیون نفر زائر به مناطق عملیاتی کشور، اظهار داشت: برای اعزام یک میلیون و 52 هزار دانش‌آموز نیز برنامه‌ریزی شده تا به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

وی افزود: همچنین 57 یادمان و زیارتگاه در مناطق مرزی آماده بازدید زائران است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سپاه و بسیج در اعزام کاروان راهیان نور، عنوان کرد: امروز بزرگترین عملیات فرهنگی مواجهه با جنگ نرم با پرچمداری آموزش و پرورش، بسیج و سپاه و مساعدت همه دستگاه‌ها انجام می‌شود.

سردار فضلی اضافه کرد: هم‌اکنون هماهنگی آموزش و پرورش با سپاه و بسیج در بهترین شرایط خود طی 37 سال گذشته است و آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای به اردوهای راهیان نور داشته و به شایسته‌ترین روش این عملیات را پشتیبانی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور، تبیین کرد: دفاع مقدس تنها قطعه‌ای است که عمل به قرآن در آن موج می‌زند و امروز اهالی آموزش و پرورش بزرگترین آرمان قرآنی مردم و خون شهدا را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور بزرگترین عملیات مشترک فرهنگی است، تشریح کرد: دشمن در جنگ نرم افکار جوانان را نشانه گرفته، اما تلفات آن خیلی محسوس نیست، بنابراین کار آموزش و پرورش در اردوی راهیان نور معامله با خدا و استان بوشهر استانی فرهنگی و پیشرو در این زمینه است.

سردار فضلی با بیان اینکه سال گذشته 640 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند، یادآور شد: برنامه‌ریزی داریم برای یک میلیون و 52 هزار دانش‌آموز برای اعزام به اردوی راهیان نور برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات