جشن ازدواج 50 زوج جوان کهگیلویه و بویراحمد به همت موسسه خصوصی خیریه آبشار عاطفه ها در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در این آیین گفت: نیکوکاران این استان توجه ویژه ای به مساله ازدواج جوانان داشته باشند و به افراد نیازمند در حال تشکیل خانواده کمک های بیشتری کنند.
حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی اظهار داشت: برای گسترش امور خیرخواهانه در این استان از جمله کمک به ازدواج جوانان نیازمند باید مردم استان مشارکت جدی تری کرده و مساعدت های آنان در این زمینه جمع آوری و مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها از سال 90 فعالیت خود را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد و هم اکنون نیز هشت شعبه در مراکز شهرستان های هشت گانه این استان دارد.
میرمحمدی بیان کرد: این موسسه تاکنون 500 زوج جوان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد را با تامین جهیزیه و برگزاری جشن ازدواج راهی خانه بخت کرده که اقدام مهم و ارزشمندی است.
وی عنوان کرد: شرکت در امور خیریه از جمله فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان نیازمند عزت دنیا و ثواب آخرت را به دنبال دارد.
میرمحمدی ابراز داشت: موسسه خیریه آبشار عاطفه های کهگیلویه و بویراحمد مزین به نام امام رضا (ع) است و به همین دلیل خیر، برکت و میمنت خاصی دارد.
وی افزود: عزت کنونی کشور به دلیل عشق، ارادت و دلدادگی ملت ایران نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام رضا (ع) است.
این آیین جشن ازدواج به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار شد و در آن 50 زوج جوان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد با اهدای جهیزیه شامل فرش 12 متری، یخچال، اجاق گاز، مبل، بخاری، سماور، 6 تخته پشتی، پنکه و ظروف تفلون و آرکوپال به ارزش حدود 40 میلیون ریال راهی خانه بخت شدند.
در این آیین برنامه های متنوع مذهبی و هنری از جمله مداحی، موسیقی و قرائت دل نوشته اجرا شد.
ارسال نظرات