قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 42 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این استان به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
ارسلان جلال فرد شنبه اظهار داشت: مددجویان اعزامی به کربلای معلی زنان سرپرست خانوار موفق در حوزه های اشتغال، فرهنگی و دیگر موارد هستند و این سفر معنوی به مدت هفت روز ادامه دارد.
وی افزود: این اعزام به منظور زیارت و آشنایی هر چه بیشتر با زندگی ائمه اطهار (ع)، ترویج فرهنگ ارتباط با اهل بیت (ع)، تقویت باورهای دینی و روحیه معنوی و خودباوری، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط در خانواده ها انجام شده است.
جلال فرد هزینه این سفر را 300 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: این نخستین اردوی اعزام مددجویان زیر پوشش استان به کربلای معلی است.
وی عنوان کرد: 280 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال با هزینه های این نهاد به کربلای معلی اعزام می شوند.
جلال فرد ابراز داشت: 402 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شده اند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات جزو برنامه های مهم فرهنگی در دستور کار این نهاد است.
جلال فرد اظهار داشت: در این راستا تلاش می شود با کمک افراد نیکوکار و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد این اردوهای زیارتی برگزار شود.
وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در طول سال اردوهای زیارتی و سیاحتی متنوعی از جمله مشهد مقدس و دیگر مکان های مذهبی را با هدف ایجاد فضای شادی و نشاط برای مددجویان زیر پوشش این استان برگزار می کند.
جلال فرد با اشاره به طرح شوق زیارت (اعزام مددجویان زیر پوشش به عتبات عالیات و مشهد مقدس با همکاری افراد نیکوکار)، عنوان کرد: خیرین می توانند برای مشارکت در این طرح به مراکز نیکوکاری فعال در کهگیلویه و بویراحمد و یا مدیریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان واقع در شهرستان ها مراجعه و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.
34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر معادل 13.5 درصد جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
ارسال نظرات