رزمایش 24 ساعته گردان های بیت المقدس حوزه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و علی ابن ابیطالب(ع) سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۱۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری فراخوان 24 ساعته گردان های بیت المقدس حوزه های بسیج مساجد و محلات خاتم و علی اظهار کرد: این فراخوان 24 ساعته با هدف آمادگی نیروهای گردان برای حضور در رزمایش استانی گردان های بیت المقدس در سمنان برگزار شد.

وی افزود: در این فراخوان اعضا گردان ها ابتدا در تست ورزشی شرکت نمودند که شامل دو و راز رو نشست و بارفیکس بود و در ادامه در کلاس های تئوری کمین و ضد کمین و دفاع از کوی و برزن شرکت نمودند و در ادامه بصورت عملی در قالب رزم و پیاده روی شبانه کمین و ضدکمین را تمرین عملی در منطقه عمومی صحرای جلای شاهرود انجام دادند.

ابوذری خاطر نشان کرد: در این فراخوان شرکت کنندگان به پیاده روی سازمانی و همچنین تمرین حرکت در شب و ستون کشی پرداختند.

خاطر نشان می شود در این فراخوان بسیجیان در جهت آمادگی برای حضور در رزمایش استانی گردان های بیت المقدس توسط فرماندهان گردان ها توجیه شدند.

لازم به ذکراست رزمایش استانی گردان های بیت المقدس در فصل پاییز با حضور گردان های بیت المقدس استان سمنان در منطقه عمومی سمنان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها