شهردار اراک از ساخت سردیس 10 تَن از سرداران شهید و مفاخر شهر اراک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

محمد ابراهیم عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ مدیریت شهری را همواره خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: مدیریت شهری همواره خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بوده و برای این نعمت بزرگ، خدا را شاکر هستیم که می‌توانیم منشأ اقداماتی برای پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ پایداری باشیم.

وی افزود: هدف از اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری توسعه و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت بین شهروندان مخصوصا در بین جوانان و نوجوانان باشیم.

شهردار اراک تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اراک در نظر دارد در راستای ماموریت‌های خود در زمینه انجام هنرهای شهری و به منظور ایجاد هویت بصری، تلطیف، خاطره انگیزی و ارتقای کیفیت فضای شهری نخستین فراخوان طراحی و ساخت سردیس 10 تَن از سرداران شهید و مفاخر و بزرگان شهر اراک را برگزار کند.

عباسی با اشاره به اهداف اجرای این امر گفت: ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان مجسمه‌ساز به منظور تجلیل از مقام والای شهدا و عالمان و مفاخر فرهنگی و علمی شهر اراک و توسعه و تبیین نقش هنر مجسمه سازی و استفاده از ظرفیت موجود مجسمه سازی کشور به منظور خلق آثار هنری و توسعه آن در محیط شهری از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات