نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در جمع نمازگزاران خاتم گفت: مهمترین وظیفه یک نماینده قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در جمع نمازگزاران شهرستان خاتم اظهار داشت: مهمترین وظیفه یک نماینده قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است.

محمد رضا صباغیان گفت: هدف ما بحث قانون گذاری و نظارت است و اگر آن را به طور صحیح انجام دهیم خیلی از مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی افزود: چنانچه در مجلس، نمایندگان بتوانند این دو مقوله را به نحو احسنت و مطلوب اجرا کنند دیگر مشکلی سد راه دولت و ملت نخواهد بود.

صباغیان در ادامه با اشاره به اینکه از زمان سه ماه فعالیت خود در مجلس حدود 200 نامه از طریق رئیس دفتر شهرستان خاتم به وی ارجاع داده شده است اظهار داشت: 200 نامه از طرف مردم خاتم نوشته شده است که بیشتر آنان مربوط به بیکاری و مشکلات مالی است.

وی افزود: در حد توان پیگیر این نامه ها بوده ام و در زمینه بیکاری جوانان این خطه با مسئولین و صاحب نظران جلساتی تشکیل داده و گام های موثری برداشته شده است.

صباغیان گفت: راه اندازی کارخانجات صنعتی و حمایت از صنایع کوچک از مهمترین اقدامات در زمینه رفع بیکاری جوانان شهرستان است که با همکاری مسئولین در حال پیگیری و انجام است.

نماینده مردم خاتم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما سعی کردیم قانونگذار خوبی باشیم و همه مشکلات را از مجرای قانونی حل و فصل کنیم.

ارسال نظرات