جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
استقلال كشور و عدم وابستگی به بیگانگان، عدم تبعیت از دشمنان را به عنوان جهاد كبیر است.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بازدید از پایگاههای مرزی سردشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با تأكید بر پایبندی به استقلال كشور و عدم وابستگی به بیگانگان، عدم تبعیت از دشمنان را به عنوان جهادكبیر قلمداد كرد.

سرهنگ عباسی افزود: نباید تحت تأثیر تبلیغات دشمن که در حال حاضر که با تمام وجود علیه نظام قدرتنمد جمهوری اسلامی ایران به ویژه بر علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در حال تبلیغ است قرار بگیریم و با پایبندی به استقلال كشور و عدم وابستگی به دیگران سعی كنیم روی پای خودمان بایستیم.

وی اظهار داشت: كشور ما به استقلال رسیده است و این استقلال باید پایدار باشد و این شاخصه‌ها باید حفظ شود. عدم تبلعیت از دشمن، كار سنگینی است و رهبری این موضوع را به عنوان جهادكبیر قلمداد كردند؛ این جهاد بسیار سختی است كه باید مسئولین ما به آن توجه كنند، چراكه دشمن هیچ‌وقت منافع ما را درنظر نمی‌گیرد.

جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان ساخت: بدعهدی و نامردی آمریكا از اول مورد توجه حضرت آقا بوده و ما باید فریب دشمنان قسم‌خورده و فریب لبخندها، مذاكرات و شعارهای توخالی این‌ها را نخوریم.

گفتنی است، سرهنگ عباسی جانشین 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان از پایگاههای مرزی دوخونه، قلعه، شهید رمضانی و پانه سریک و دو بازدید کرد.

ارسال نظرات