خبرهای داغ:
گردهمایی ماهیانه روشنگری بسیج فرهنگیان با موضوع ادیان در سالن ایثار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۸۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، گردهمایی ماهیانه بسیج فرهنگیان با موضوع ادیان و با حضور حجت الاسلام علی عزیزی استاد حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات ایثار برگزار شد.

در ابتدا پرهیزگار مسئول کانون بسیج فرهنگیان ازاعضای علاقه مند و توانمند خواست تا جهت ارتقاء کیفیت و اثر بخشی برنامه های بسیج با این کانون همکاریکنند.

حجت الاسلام عزیزی به یکی از مسائل روز جوانان جامعه یعنی باستان پرستی و برخی تفکرات شایع در این زمینه اشاره داشت. وی تصریح داشت که این تفکرات ناشی از شست و شوی مغزی جوانان توسط صهیونیست ها می باشد که قصد دارند تا با ترویج این افکار و با شباهت سازی بین اقوام ایرانی و صهیونیست ها و با هدف دوستی با اسرائیل، اسلام را از ایران رانده تا به اهداف ضد اسلامی خود دست یابند.

عزیزی از جامعه فرهنگیان خواست تا با آگاهی هرچه بیشتر از دین اسلام و انتقال آن به دانش آموزان مانع ترویج این تفکرات در بین نوجوانان و جوانان شوند.

وی در ادامه به نقش پیامبران و اسلام در تمدن سازی و پیشرفت ایران بزرگ اشاره داشت. همچنین وی نادیده گرفتن برخی مسائل و پررنگ کردن برخی مسائل دیگر تاریخ را یکی از علل ترویج افکار صهیونیستی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها