خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه دزفول در گفتگو با خبرگزاری بسیج :

دوری از مسجد موجب پدیده‌هایی مثل حقوق‌های نجومی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ پاسدار عبدالامیرمحتشمی راد مسجد را محل «پرورش انسانهای مخلص» و «حل مشکلات مردم» معرفی کرد که حضور در آن باعث کم کردنآسیب های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت:مسجد محفل تربیت انسانهای وارسته و مخلص است و کسی که با نیت قربه الی الله به میادین مختلف ورود می کند به دنبال منافع شخصی نبودهو دنبال حل گرفتاری های مردم است و لذا آسیبهای اجتماعی از جمله حقوقهای نجومی ناشی از دوری از مسجد می باشد.

سرهنگ پاسدار محتشمی راد ۳۱مرداد روز جهانی مسجدکهیادآور حماسه ها و رشادت های مسلمانان فلسطین و از طرفی دشمنی های غرب، استکبار و خاصه صهیونیست‌هاست ودر این روز رژیم اشغالگر قدس با حمله به مسجدالاقصی ضمن به آتش کشیدن قبله اول مسلمین به کشتار مردم مظلوم فلسطین دست زدگرامی داشت.

وی بیان داشت: انقلاب ما از مساجد شکل گرفت، درجنگ تحمیلی نیز پایگاه های مقاومت بسیج مساجد محل سازماندهی و آموزش رزمندگان بسیجی بودند وبسیاری از معضلات معیشتی، امنیتی و جامعه در مساجد حل می شده، لذامسجد باید کانون توجه باشد.جا دارد ما هم به واسطه اعتقادات، باورهای دینی و جایگاهی که مسجد در نظام اعتقادی ما دارد این روز را گرامی داشتهوهرچه پرشورتر نمایانکنیم.

محتشمی راد افزود: همان گونه کهاز صدر اسلام پیامبر اسلام(ص) مسجد را کانون حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قرار داده، باید همین فضا را حفظ کنیم چون دشمن در پی خالی کردن مساجد از مردم و ایجاد شکاف بین آنهاست.

وی در پایان ابراز کرد: ما اگر اقدامات خود را منطبق بر باورهای دینیالهی خود کنیم و برخلاف نگاه اشتباهی که شاهد آن هستیم از فرهنگغرب ونفس گرایانه دوری کنیم و به دامان سنگر ترویج دهنده اسلام پناه ببریم می توانیم سعادتمند شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار