خبرهای داغ:
امام جمعه گلپايگان ،مسجد را یک پایگاه و سنگر سیاسی و دینی در مقابل تهاجم بیگانگان دانست.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۵۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار بسيج به نقل از دیار عالمان، امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه امروز که در مصلی گلپایگان برگزار شدضمن بزرگداشت هفته مساجد اظهار کرد: یکی از مهم ترین آسیب های شهرستان حضور کم رنگ جوانان در مساجد است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی با تاکید بر اهتمام ایجاد فضای جذاب برای حضور جوانان در مساجد عنوان کرد: باید این مشکل درون شهرستان حل شود و ایجاد جاذبه در مساجد زمینه برای حضور جوان در مسجد باز شود.

وی افزود: هیأت امنا و متولیان باید با سپردن مسئولیت به جوانان، انان را دخیل در تصمیمات برای امور مساجد کنند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: مسجد یک پایگاه و سنگر سیاسی و دینی در مقابل تهاجم بیگانگان است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی خاطرنشان کرد: مراقب باشیم جوانان با غرق شدن در فضای مجازی از این محیط ها دور نشوند.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه ضمن گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت یاداور شد: کارمند و مسئول انقلابی باید انقلابی نیز کار مردم را راه بیاندازد و در حل امورات مردم امروز و فردا نکند.

وی ادامه داد: با این وضعیت بد اقتصادی یکی از راه های ایثارگری برای مردم این است که لااقل کارمندان ادارات به مردم درست پاسخ گو باشند.

امام جمعه گلپایگان از برگزاری مسابقه کتابخوانی در ۳۰ مهر از کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) خبر داد و گفت: یکی از راه های ترویج فرهنگ مساله کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی یادآور شد: یک جامعه فرهنگی پیشرو و پویا باید کتاب مطالعه کند.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه تقویت روحیه خود باوری، تقویت روحیه خلاقیت، تقویت دانش اقتصادی و آشنایی با عقاید اقتصادی را از عوامل موثر در پیشرفت اقتصاد مقاومتی در کشور دانست.

وی در پایان با گرامیداشت روز پزشک از جامعه پزشکی خواست، در جهت کمک به قشر مستضعف به خصوص در حل مشکلات و بیماری های آنان با اهتمام بیشتر و حرکت های خیرخواهانه خود قدمی نیکی در این جهت بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها