مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

جشنواره افسران جنگ نرم به دنبال ارائه تولیدات علمی است

جشنواره افسران جنگ نرم به دنبال ارائه تولیدات علمی است که خوشبختانه این موضوع در سالیان گذشته محقق شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: گفتمان سازی و الگو سازی اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از محوری ترین هدف جشنواره افسران جنگ نرم محسوب می شود.

بیات افزود: جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم در سال جاری برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه سال گذشته با استقبال بسیار بالایی از سوی مخاطبان برگزار شد، اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال جاری نیز استقبال از این جشنواره مطلوب باشد.

بیات با اشاره به اینکه پایان آبان به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره از سوی دبیرخانه تعیین شده است، گفت: این زمان برای تولید آثار فاخر در بخش های جشنواره در نظر گرفته شده است .

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان موضوع اصلی این جشنواره را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: هنرمندان و علاقه مندان می توانند با تولید آثار فاخر در قالب فیلم کوتاه، کاریکاتور،انیمیشن،مقاله و عکس به تحقق شعار سال کمک کنند .

وی با خاطرنشان کردن کشوری بودن جشنواره، تشریح کرد: همه تلاش دست اندرکاران اجرای جشنواره برگزاری مطلوب آن است، گفت: از روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی به برگزاری مطلوب این جشنواره خواستار کمک و همکاری هستیم.

بیات با اشاره به اینکه جشنواره افسران جوان جنگ نرم با محوریت اقتصاد مقاومتی به منظور پرداختن به این گفتمان با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و هنری برگزار می شود، ادامه داد: این جشنواره درصدد است تا الگوی مناسبی از اقتصاد مقاومتی را ارائه کند.

وی افزود: با توجه به تعیین شعار سال و وضعیت فعلی جامعه، پرداختن به اقتصاد مقاومتی می تواند گام های موثری را برای حل مشکلات اقتصادی کشور بردارد.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: این جشنواره به دنبال ارائه تولیدات علمی است که خوشبختانه این موضوع در سالیان گذشته محقق شد.

وی فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی را یکی از الزامات عنوان کرد و گفت: در صورت فرهنگ سازی می توان چنین اقتصادی را در جامعه پیاده کرد، جشنواره افسران جنگ نرم به دنبال فرهنگ سازی در این زمینه است.

بیات با اشاره به حمایت محتوایی سازمان بسیج و قرارگاه فضای مجازی و دانشگاه علامه طباطبایی از این جشنواره، ادامه داد: آثار این جشنواره نیز در سال جاری از سوی اقتصاد دانان مطرح کشوری داوری می شوند.

وی تشریح کرد: در این جشنواره تلاش می شود تا محتواهای تولید شده در اختیار عموم مردم قرار گیرد و موجی از حرکت و اقدام در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد گردد.

این مسئول ضمن خاطرنشان کردن اینکه نفرات برگزیده سال های قبل این جشنواره از برگزیدگان جشنواره های مطرح داخلی و بین المللی در رشته هایی همچون گرافیک، کاریکاتور و فیلم کوتاه بوده اند، ادامه داد: از برگزیدگان جشنواره آتی ضمن برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه، با اهدای جوایز نفیسی به همراه تندیس این جشنواره تقدیر خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان خاطر نشان ساخت: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند به پایگاه اینترنتیZANJAN.BSO.IR مراجعه و یا با شماره 02433063320 تماس بگیرند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم در قالب فیلم کوتاه،انیمیشن،پوستر،مقاله و کاریکاتور برگزار می شود.

عناوین این جشنواره موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی و اندیشه امام(ره)،صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و تبزیر و تجمل گرایی و توجه به الگوی مصرف،اشتغال زایی و ایجاد شغل و ارتقا فرهنگ کار،نقش ربا و بورس بازی در عدم تحقق اقتصاد مقاومتی،باید ها ونبایدهای اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی،شبکه ملی اطلاعات مصداق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی و آسیب های اقتصادی شبکه های اجتماعی خارجی است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره به آدرس زنجان،اعتمادیه، نبش خیابان هشتم شرقی،ناحیه بسیج دانشجویی زنجان،مدیریت فاوا و فضای مجازی ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار