خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم نظام ما اسلامی بماند باید روحیه انقلابی را در جامعه تقویت کنیم و راه پیشرفت اسلام و اهداف نظام اسلامی احیای روحیه انقلابی در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۲۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از قزوین ؛حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دوره آموزشی توانمند سازی شجره طیبه صالحین که در مجتمع فرهنگی تربیتی هفتم تیر رامسر که در حال برگزاری است گفت: اگر بخواهیم نظام ما اسلامی بماند باید روحیه انقلابی را در جامعه تقویت کنیم و  راه پیشرفت اسلام و اهداف نظام اسلامی احیای روحیه انقلابی در جامعه است.


وی افزود: ویژگی های یک فرد انقلابی این است که مواضع و مبانی امام را صریح بیان کند و  از هیچ کس باکی نداشته باشد انسانی که انقلابی هست خدا نیز بالای سر اوست و همت بلند برای رسیدن به آرمانهای انقلاب داشته باشد و هرگز اهداف اسلام منصرف نشود.

وی در جمع 400 نفری سرگروه‌ها و سرمربیان و مربیان شجره طیبه صالحین استان قزوین یادآور شد: مبارزه حقیقی با فقر و فساد و  تیعیض و ایستادگی در برابر تحریف راه امام (ره) از دیگر راه های احیای روحیه انقلابی است.


حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ساده زیستی و اجتناب از اشراف گری تبیین تقوا و مقید به تکالیف شرعی و دفاع از مظلومان عالم و استکبار ستیزی و مقاومت در برابر ظلم ظالمان از خصیصه های بارز امام (ره) بود کسی که این انقلاب بزرگ را در جهان رهبری نمود و امروزه این روحیات باید در مردم کشور علی الخصوص شجره طیبه صالحین تقویت شود .




1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها