فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: برخی دنبال ایجاد ناامنی در داخل کشور هستند، سفارت انگلیس و فرانسه در کرمانشاه به دنبال چه چیزی هستند؟
کد خبر: ۸۷۲۹۹۶۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید علی‌اکبر حسینی در مراسم سومین سالگرد اولین شهید مدافع حرم نیشابور امنیت ایران را مهم‌ترین ویژگی ارزشمند کشور دانست و گفت: امنیت ما وابسته به خون شهداست و همه این جان‌فشانی‌ها باعث شد ایران به معنای واقعی جزیره ثبات خاورمیانه باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی خودشان را به نفهمی زده‌اند و با قلم‌هایشان تحلیل‌های اشتباه از وضعیت جبهه مقاومت منتشر می‌کنند، این افراد باید دید خود را عوض کنند و از واقعیت‌ها اطلاع یابند.

وی تصریح کرد: قلم‌های مسمومی که ناجوانمردانه ضد شهدای مدافع حرم می‌نویسند واقعاً نمی‌فهمند که آزادی و امنیت خانواده‌هایشان مدیون افرادی است که خون‌های مطهرشان درسوریه بر زمین می‌ریزد.

فرمانده بسیج نیشابور با بیان اینکه بعضی از افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت تلاش می‌کنند منافقین و عاملین ترور بیش از 17 هزار نفر را تطهیر کنند، تأکید کرد: ‌مردم و بسیجیان آگاه باشید که چه کسانی به دنبال تطهیر قاتلین مردم این سرزمین هستند.

حسینی با اشاره به فعالیت تروریست‌ها در غرب کشور بیان کرد: برخی دنبال ایجاد ناامنی در داخل کشور هستند، سفارت انگلیس و فرانسه در کرمانشاه به دنبال چه چیزی هستند؟

وی در پایان با یادآوری خون‌های ریخته شده در کشور توسط تروریست‌ها گفت: لحظه‌ای از دشمنان غافل نمی‌شویم چون می‌دانیم آن‌ها تلاش می‌کنند که ارزش‌های ما را بگیرند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها