نشست معاونین روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور دکتر اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج در پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۴۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ دکتر اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج در این نشست ضمن توضیح درباره خبرگزاری و راه اندازی پاتوق خبر اظهار داشت: به سامان رساندن دو پروژه خبرگزاری بسیج و پاتوق خبر که هیچ گونه منابع مالی از قبل تعیین شده ندارد فقط با کار جهادی صورت گرفت و شکر خدا اکنون اغلب خبرها و مطالب این خبرگزاری تیتر یک رسانه ها قرار می گیرد.

وی افزود: پاتوق خبر این امکان را فراهم کرده تا مرکزی باشد برای فعالیت های هنری و فرهنگی نیروهای حزب الهی و این قابلیت را دارد تا شب شعر، مناظره، نشست های خبری و حتی بعضی از مستند سازی ها در آن انجام شود.

معاون روابط عمومی بسیج در ادامه بر نقش و کارکرد روابط عمومی در رده های بسیج اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در بسیج دو هدف درونی و بیرونی را دنبال می کند که در بحث هدف درونی هویت بخشی به جایگاه روابط عمومی و ارتقاء منزلت این مجموعه در بسیج و سپاه است و هدف بیرونی نیز تبلیغ تفکر تشکل بسیج را دنبال می کند.

وی سوژه یابی به خصوص در زمینه نخبگان را یکی از فعالیت های ارزشمند روابط عمومی های بسیج دانست که در بخش اطلاع رسانی و انعکاس اخبار باید مورد توجه قرار گیرد.


ارسال نظرات