حمید ملکپور گفت: بیش از 26 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به دستگاه‌های اجرایی شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال و بختیاری؛فر ماندار شهرستان شهرکرد با بیان این خبر ظهار داشت: از مجموع 26 میلیارد و 670 میلیون تومان اعتبار 15 میلیارد و 280 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و 11 میلیارد و 390 میلیون تومان از محل ماده 180 به دستگاه‌های اجرایی اختصاص یافته است.

وی افزود: پروژه‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد هستند در اولویت قرار دارند.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان کرد: امیدوار هستیم با توزیع اعتبارات به موقع حرکت عمرانی در شهرستان شهرکرد تسریع و پروژه‌های نیمه تمام به زودی به بهره‌برداری برسند.

ملک پور تصریح کرد: جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، علوم پزشکی و آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌ها در راستای تکمیل پروژه‌ها و انجام طرح‌ها اعتباراتی بسته به میزان پروژه‌ها دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان برنامه توسعه حمل و نقل جاده‌ای راه و شهرسازی شهرستان، طرح مدیریت و نظارت بر بهره‌برداری از جنگل‌های اداره منابع طبیعی و ساخت و تکمیل مدارس از سوی نوسازی مدارس است.
ارسال نظرات