آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه، سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از زحمات مسئولان استانی در برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به راهیابی رشته کاراته به المپیک، امید است که در مسابقات 2020 ژاپن شاهد درخشش ورزشکاران استان آذربایجان غربی باشیم.

در ادامه، علیرضا رادفر نائب رئیس مسابقات بین المللی کاراته ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد میزبانی مسابقات مختلف بین المللی در ارومیه بوده و این خود توان و ظرفیت استان، شهرستان و مسئولان را می‌رساند و در این باره، با توجه به مجوز ورود کاراته به مسابقات المپیک 2020 ژاپن، امید است که ورزشکاران ایرانی پرچم پرافتخار کشورمان را در این رشته ورزشی به احتزاز درآورند.

در آغاز رقابت‌های بین المللی کاراته در ارومیه، بازیکنان تیم ملی به فینال اوزان منها و به اضافه 84 کیلوگرم راه یافته و علاوه بر آن، کاراته کاهای تیم ملی بزرگسالان در فینال وزن 84-و 84+کیلوگرم مبارزه می‌کنند.

امروز و در وزن 84-کیلوگرم, ذبیح اله پورشیب با غلبه بر ورزشکاران گرجستانی و آذربایجانی به فینال راه یافت و علی فداکار نیز موفق شد بازیکنانی از ترکیه, ماکائو و ایران را شکست داده به رقابت پایانی برسد.

علاوه بر آن، در وزن 84+کیلوگرم، ایمان سنچولی و هادی عرب به فینال راه یافتند.

ارسال نظرات