خبرهای داغ:
امام جمعه پلدشت:

مساجد، دشمن شکن و کانون تربیت است

امام جمعه پلدشت گفت: کمک به مدافعین حرم واجب است، مدافعان حرم با نثار جان خود که با ارزش ترین موجودی انسان است از معیار ها و مقدسات دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۲۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از آراز سسی، حجت‌الاسلام و المسلمین نقی دوزدوزانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت گفت: پرهیزکاری از معیار های اساسی برای انسان ها است، انسان نباید غرور کاذب داشته باشد زیرا غرور انسان را از عرش به فرش می کشاند.

وی تصریح کرد: نعمت ها به آسانی به دست نمی آیند، انسان باید برای بدست آوردن نعمت ها سختی ها را تحمل کند.

امام جمعه پلدشت ضمن اشاره به نقش موثر و غیر قابل انکار مدافعان حرم افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند، مدافعان حرم، مدافعان انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نقی دوزدوزانی گفت: کمک به مدافعین حرم واجب است، مدافعان حرم با نثار جان خود که با ارزش ترین موجودی انسان است از معیار ها و مقدسات دفاع می کنند و ما هم باید با تمام وجود به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت تصریح کرد: امام خمینی(ره) در خصوص شهادت، شهیدان باهنر و رجایی فرموده اند، منطق ما، منطق قرآن است.

امام جمعه پلدشت افزود: باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد، وقتی کارها با منطق قرآن صورت بگیرد کسی توانایی مقابله با آن را ندارند.

به گفته وی باید کار هایی که به صلاح و شایسته است صورت گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نقی دوزدوزانی با اشاره به سالروز مساجد گفت: مساجد دشمن شکن است، مساجد مکانی برای دعا، توجه به فقرا، آموزش و وحدت است.

وی تصریح کرد: مساجد کانون تربیت است، یکی از معیارهایی که اسلام را زنده نگه می دارد مساجد است.

امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان در سراسر دنیا جنایت های زیادی می کنند و به لطف خداوند به زودی نابود می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار