خبرهای داغ:
مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری رآن کریم آذربایجان غربی با قرائت پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه کلید خورد.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی، با حضور بیش از 250 متسابق در بخش های مختلف و ب قرائت پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه کار خود را آغاز کرد

در بخشی از پیام حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی که توسط وحید وکیلی از قاریان برجته جهان اسلام و مسئول کارگروه قرآن استان قرائت شد، آمده است: اینجانب از عمق وجود اعتقاد دارم نور قرآن می تواند پرده های ظلمت را کنار زده و روشنایی و سعادت را بر زندگی انسان مستولی سازد. انسان امروزین اگر از پستوهای تاریک اومانیسم و سکولاریسم بیرون آید و زیر سایه معرفت قرآنی تدبر نماید بی شک پیچ و خم دنیای خود ویران کرده را به سلامت طی نموده و به خوشبختی دنیا و آخرت خواهد رسید.

در این مراسم، همچنین حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری دبیر ستاد برگزاری مسابقات استانی آذربایجان غربی، در سخنانی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط این تاد در ماه های اخیر، عنوان کرد: حاضران در مسابقات استانی پس از عبور از فیلتر مرحله شهرستانی مسابقات موفق به کسب رتبه های برتر شهرستانی شده و پس از برگزاری مسابقات استانی نیز نفرات برتر به بخش کشوری راه می یابند.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده در دوره های قبلی ، داوران کشوری برای انتخاب نفرات برتر حضور دارند چراکه با این روش علاوه بر رفع شبهات به توانایی قاریان نیز اضافه می شود.

برادری، با تاکید بر اینکه معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در ادامه با اشاره به اینکه سال آینده میزبان مرحله کشوری مسابقات خواهیم بود، عنوان کرد: تمام تدابیر برای برگزاری هرجه بهتر این مسابقات اندیشیده شده است.

در ادامه، پس از مداحی یکی از اعضای هیات داوران این دوره از مسابقات، رقابت های بخش دعاخوانی انجام شد.

ارسال نظرات