اخلاق سازی هدف گروه های صالحین بسیج است

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه لردگان، اخلاق سازی را از اهداف برگزاری نشست سرگروه های صالحین بسیج دانست.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۶۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اكبر خرمی در جمع سرگروه های حلقه های صالحین خواهران این شهرستان به تبیین كلیات طرح شجره طیبه پرداخت.

وی، در تعریف سرگروه حلقات صالحین گفت: سرگروه فردی است مؤمن، انقلابی و ولایتمدار كه هدایت 10تا 20 نفر را بر عهده می گیرد.

خرمی در سخنان خود، خصوصیات سرگروه حلقه های صالحین را برشمرد و بیان كرد: قول و عمل سرگروه باید یكی باشد یعنی هر چه می گوید عمل كند.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه لردگان، دومین ویژگی را كامل بودن مربی دانست و افزود: سرگروه از نظر تربیتی باید كامل باشد. اگر سرگروه از نظر تربیتی ناقص باشد نمی تواند كسی را تربیت كند.

وی سومین خصلت سرگروه های حلقه های صالحین را چنین ابراز داشت: سومین ویژگی رعایت اصل تغافل است. خیلی وقت ها می شود كه خطایی را از متربی می بینیم و در برخی موارد باید چشم پوشی كرد.

خرمی در توضیح چهارمین ویژگی گفت: سرگروه باید منظم باشد. اگر سرگروه منظم نباشد متربی هم منظم نخواهد بود. وقتی زندگی امام را مطالعه می كنیم متوجه می شویم نظم امام باعث شد كه دنیا را متحول نماید.

مسئول سرگروه های صالحین سپاه لردگان، اخلاق سازی را از اهداف برگزاری نشست سرگروه های صالحین دانست و تأكید كرد: بیشترین كسانی كه به اسلام دعوت شدند به خاطر رفتار خوب پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بود نه تیزی شمشیر، لذا ما به دنبال اخلاق سازی هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار