کد خبر: ۸۷۲۹۶۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

ه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کنگان و جمعي از پاسدران از آزادگان کنگان ديدار كردند.در اين ديدار صميمي كه در منازل آزادگان برگزار شد حجت الاسلام میرشکاری ضمن سخناني از رشادت ها و استقامت آزادگان تجليل كرد.

وی اظهار داشت:دیدار با آزادگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس برای ما کسب انرژی است و هدف ما از این دیدارها این است که با تمام وجودمان از ایثارگران بهره مند شویم.

وی این دیدار ها را نمادقدرددانی از این رشادتها دانست و افزود:ایثارگران عمر و وجود و حیاتشان و بهترین دوران زندگیشان را  برای پیروزی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذاشتند.

جانشین سپاه ناحیه کنگان نیز در این دیدار، آزادگان را الگوی بزرگ صبر و استقامت دانست و افزود:آزادگان ما، اسارتشان یکطرف و خودزمان اسارتشان هم یک طرف، هیچ آزاده ای از کشورمان به راحتی اسیر نمی شد تا آخرین لحظه به مقابله با دشمن می پرداخت و تا جان در بدن داشتند در مقابل دشمنان می ایستادند .

حقانی ادامه داد:برخی از آزادگان ما بعد از مجروحیت شدید اسیر می شدند و به همین دلایل اسوه های مقاومت و ایثار هستند.


به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کنگان و جمعي از پاسدران از آزادگان کنگان ديدار كردند.

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کنگان و جمعي از پاسدران از آزادگان کنگان ديدار كردند.

ارسال نظرات