افتتاحیه طرح حامیان ولایت در 20 تیرماه با حضور یک‌هزار و 500 نفر در مصلای بابل برگزار شد و اختتامیه رسمی آن با حضور 220 زائر امام رضا(ع) در مشهد مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۸۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازنداران به نقل از منابع خبری،  حجت‌الاسلام حسین حسین‌زادگان‌برسمنانی در جشن اختتامیه طرح اوقات فراغت حامیان ولایت گروه تبلیغی حامیان ولایت این شهرستان، اظهار کرد: این طرح در 50 پایگاه و با حضور 3 هزار دانش‌آموز بابلی برگزار شد.

وی افزود: افتتاحیه طرح حامیان ولایت در 20 تیرماه با حضور یک‌هزار و 500 نفر در مصلای بابل برگزار شد و اختتامیه رسمی آن با حضور 220 زائر امام رضا(ع) در مشهد مقدس انجام می‌شود.

مدیر گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل تصریح کرد: در این طرح برای هر دانش‌آموز 40 کلاس درس برگزار شد، 50 پایگاه متمرکز داشتیم که 75 مربی زن و 50 مربی روحانی همکاری داشتند.

این مسؤول با اشاره به اینکه 3 هزار دانش‌آموز از اول ابتدایی تا سوم متوسطه در این طرح شرکت کردند، یادآور شد: یک‌هزار دانش‌آموز در دو مرحله از اردوی استانی برخوردار شدند.

حسین‌زادگان‌برسمنانی ادامه داد: یک‌هزار و 100 نفر در برنامه استخر طرح حامیان ولایت شرکت کردند، برای 300 دختر دانش‌آموز همایش ورزشی فرهنگی و برای پسران دوره ابتدایی و راهنمایی جام فوتبال با حضور 99 مربی روحانی برگزار شد.

وی از برگزاری سه همایش والدین در حوزه فضای مجازی، امور خانواده و طرح شایستگان خبر داد و گفت: برگزاری همایش کلاس ششم در راستای هدایت تحصیلی و اجرا طرح تربیتی شایستگان در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌های گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها