امام جمعه آبدانان خروج ازرکود، ایجاد اشتغال پایدار و اجرایی کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی را مهمترین نیاز فعلی کشور دانست.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آبدانان خبر؛ حجت الاسلام "حسین حاجیلری " امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر در زمان حیات بخاطر خدمت صادقانه مورد احترام مردم قرار داشتند و پس از شهادت نیز نام نیکوی آنان همواره مورد تجلیل و تکریم آحاد و اقشار مختلف جامعه است.

وی با تبریک هفته دولت افزود:ازمسئولین انتظار می رود برای کاهش تورم،خروج از رکود و ایجاد اشتغال پایدار و اجرایی کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

امام جمعه آبدانان تاکید کرد: انقلابی رفتار کردن مسئولین نظام یکی از خواسته های به حق است چرا که ثمره این رفتار هم در درون نظام و بیرون نظام برای رفع مشکلات مردم و جامعه بسیار مفید است .
حاجیلری با بیان اینکه توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی در دولت صورت گیرد تصریح کرد:در امور اجرایی کشور با دقت نظر و اهتمام بیشتر، برنامه کامل و کارآمدی را با نگاه مثبت به اقتصاد مقاومتی به مجلس تقدیم کنند که متضمن رفع مشکلات مردم و رافع دغدغه های مقام معظم رهبری و توانمندی واستقلال کشورباشد.

خطیب جمعه آبدانان مقوله امنیت را برای کشور مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و یادآور شد: اساسی ترین هدف دشمنان ازسیاستگذاری، برنامه ریزی، تامین نیازهای مالی و تدارکاتی گروههای تکفیری و راه اندازی جنگ های نیابتی درمنطقه، تضعیف و توقف جبهه مقاومت و نا امن کردن فضای جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خدا و اشراف امنیتی و اقتدار نظامی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) استراتژی آنان ناکام و در نقشه شوم نیزشکست خورده اند.

وی به علنی شدن پیوند نامبارک رژیم خبیث آل سعود با منافقین کوردل پرداخت و افزود:عده ای ازایادی استکبارجهانی وصهیونیسم باپخش فایلهای صوتی و مظلوم نمایی افراد ساده ومعدومین ضدانقلاب درفضای مجازی قصد بهتر کردن ، تطهیر چهرسیاه منافقین وجاسوسان وخائنان به آرمانهای مقدس امام امت وشهیدان رادارند.

حجت الاسلام حاجیلری در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل ازهمت والا وروحیه پهلوانی بهداد سلیمی درمسابقات المپیک ریو برزیل تاکید کرد: نگاه خصمانه و بی صداقتی مستکبران عالم موجب ضایع شدن حق مسلم ورزشکاران عزیز ایران اسلامی شد.

وی ازمسئولان جمهوری ابران خواست بادادخواهی در نهادهای نظارتی وحقوقی پیگیراین ظلم وبی عدالتی ورزشی باشند.

ارسال نظرات