امام جمعه موقت مهران گفت: گروه‌های تکفیری، سلفی‌ها و داعش بازیچه دست استكبار و بخصوص آمريكا هستند تا ریشه اسلام را بزنند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از آوای مهران؛ حجت الاسلام فائز حسيني منش، امام جمعه موقت مهران در خطبه هاي اين هفته نماز گفت: دشمنان اسلام كه با انواع فريبكاري ها نتوانستند جلوي نفوذ اسلام را در منطقه بگيرند گروه هايي را به اسم دين به وجود آوردند تا مسلمانان را بكشند و راه نفوذ اسلام را در منطقه سد كنند.

وی خاطر نشان كرد: مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام بصیرت و آگاهی لازم است، همچنان كه در آیات متعددی از قرآن به دشمن شناسی سفارش شده است و باید با شناخت دشمن نقشه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.

خطيب جمعه موقت مهران بصيرت افزايي را در مناطق مرزي براي نفوذ تروريسم را ضروري دانست و ادامه داد: سرويس هاي جاسوسي دشمنان هميشه فعال بوده اند و بايد مردم مناطق مرزي از بصيرت بالايي براي مقابله با دشمنان برخوردار باشند.

حجت الاسلام حسيني منش با تقدير از نيروهاي امنيتي ، نظامي ، سپاه و بسيج امنيت داخل كشور را مرهون چشمان آگاه اين نيروها دانست و افزود: امنيت كشور چه در ايران اسلامي و چه در خارج از مرزها مرهون هماهنگي بين نيروهاي امنيتي و نظامي ماست كه از نفوذ دشمنان به نزديك مرزها جلوگيري كرده اند.

ارسال نظرات