امام جمعه موقت هرات:

جذب روحانی برای مساجد خاتم در اولویت کاری سازمان تبلیغات باشد

خطیب نماز جمعه هرات گفت: شهرستان خاتم از نظر کمی در زمینه مسجد کمبودی احساس نمیشود ولی از مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی خواستاریم به طور ویژه تدابیری بیاندیشند که در جهت جذب روحانی برای پیشرفت کیفی مساجد گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود با تاکید بر تقوا فردی اظهار داشت: افراد جوامع اسلامی در کناررعایت تقوا فردی باید از لحاظ فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی و قدرت خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام شیخ زاده در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: مهمترین مولفه اقتصاد مقاومتی توجه به تولیدات داخلی و حمایت بازارهای داخلی است.

امام جمعه موقت هرات راه مقابله با دشمنان را متوسل شدن به اسلام ناب محمدی (ص)عنوان و خاطر نشان کرد: اگر در برابر حیله های دشمنان به موقع عمل و تقوا پیشه کنیم همیشه پیروز و سربلند خواهیم بود.

وی در ادامه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را ارائه کرد.

شیخ زاده اظهار داشت: چهار شرط مهم باید در امر به معروف و نهی ازمنکر رعایت کرد که عبارتند از : 1- علم به معروف و منکر 2- احتمال تاثیر3- اصرار بر گناه و- نداشتن مفسده است.

خطیب نماز جمعه موقت هرات افزود: بر طبق گفته رهبری مسئله امر به معروف و نهی ازمنکر مثل نماز است و باید به آن عمل کرد.

وی در ادامه با اشاره به 31 مرداد ماه روز جهانی مساجد اظهار داشت: مسجد تجلی گاه وحدت، سنگر مستحکم در برابر تهاجمات نرم دشمنان و مرکز انقلاب اسلامی است.

شیخ زاده گفت: شهرستان خاتم از نظر کمی در زمینه مسجد کمبودی احساس نمیشود ولی از مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی خواستاریم به طور ویزه تدابیری بیاندیشند که در جهت جذب روحانی برای پیشرفت کیفی مساجد گام بردارند.

امام جمعه موقت ضمن تبریک روز پزشک خاطر نشان کرد: یکی از برکات نظام اسلامی حضور پزشکان ایرانی و متخصص در اکثر نقاط کشور است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفه دولت به دولتمردان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولین که مجموعه تلاش های که در طول سال انجام دادند برای مردم گزارش و تشریح کنند.

حجت الاسلام شیخ زاده گفت: دولتمردان و مسئولین شهرستان خاتم میتوانند با استفاده از پتانسیل های خوبی که در زمینه کشاورزی،دامپروری و گردشگری در شهرستان وجود دارد زمینه جذب سرمایه گذار بومی را ایجاد و با دادن تسهیلات و توسعه صنایع تبدیلی گامی در جهت اشتغال پایدار بردارند.

امام جمعه موقت هرات در پایان ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (ع) در سرنگون کردنو هلاکت عناصر داعش در مرزهای ایران اظهار داشت: داعش مولد اتحاد عربی،عبری و غربی است.

ارسال نظرات