معاون نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت مصالح ساختمانی این استان از لحاظ استاندارد همچنان نگران‌کننده است، گفت: این موضوع سبب کاهش کیفیت پروژه‌های عمرانی استان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
سید انتظام سهمگین ظهر امروز در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از واحدهای تولید مصالح ساختمانی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، اظهار داشت: حدود 70 درصد کارگاه‌های تیرچه و بلوک این شهرستان‌ها فاقد استاندارد هستند.

وی افزود: طبق آمار 85 واحد تولید تیرچه و بلوک و موزاییک در شهرستان‌های بویراحمد و دنا وجود دارد که از این تعداد 47 مورد فعال بوده و از این تعداد واحد فعال 32 مورد فاقد مجوز استاندارد هستند.

معاون نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 25 واحد تولید شن و ماسه در سطح این دو شهرستان، بیان کرد: از این تعداد 15 واحد فعال بوده که 5 مورد از این واحدهای فعال فاقد مجوز استاندار هستند.

سهمگین با بیان اینکه 8 واحد تولید بتن آماده در شهرستان‌های بویراحمد و دنا وجود دارد، عنوان کرد: از این تعداد 4 واحد فعال بوده که 25 درصد این واحدهای فعال غیراستاندارد هستند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت واحدهای تولید مصالح ساختمانی در استان همچنان نگران‌کننده است، گفت: کیفیت پروژه‌های عمرانی استان به سبب ضعف مصالح ساختمانی پایین می‌آید.

معاون نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اداره استاندارد باید در این مورد با جدیت بیشتری موضوع را پیگیری کرده و منتظر سازمان صنعت و معدن نماند.

ارسال نظرات