امام جمعه چرام گفت: امروزه حقوق‌های نجومی و حرام و غیر مشروع باعث کند شدن حرکت قطار انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۳۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) است، اظهار کرد: از نظر قرآن‌کریم هیچ‌گاه زمین خالی از حجت نیست و خداوند بر اساس آیه 7 سوره رعد، برای هر امتی، فردی مناسب را برگزیده تا انسان‌ها را به کمال هدایت کند.

امام جمعه چرام در خطبه‌های دوم نیز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در تشبیه وضعیت جمهوری اسلامی به جنگ احد، عنوان داشت: در احد بر اثر تبعیت نکردن بعضی از مسلمانان از رسول خدا و رها کردن محل مأموریت به مسلمانان ضربه وارد شد.

وی، افزود: امروزه هم اگر منافع حزبی و باندی بر سخنان ولی‌فقیه ترجیح داده شود، ضربه خواهیم خورد.

افشار با بیان اینکه در جنگ احد برخی از مسلمانان برای جمع‌آوری غنیمت مشروع تنگه احد را رها کردند، تصریح کرد: امروزه هم حقوق‌های نجومی، حرام و غیرمشروع باعث کند شدن حرکت قطار انقلاب می‌شود.

خطیب جمعه چرام، خاطرنشان کرد: دولت اسلامی بوده و وظیفه همه است مثل رهبر انقلاب دولت را کمک کنیم اما دلیل نمی‌شود انحرافات در مسیر انقلاب در نماز جمعه تذکر داده نشود.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با تأکید بر این مطلب که در گرایش سیاسی، دولت‌ها و افراد در انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن و تبعیت از رهبری برایم محترم هستند، گفت: کارهایم را واگذار به خداوند متعال و مولایم امام زمان (عج) می‌کنم و در این راه از آنان استمداد می‌جویم.

افشار، ادامه داد: از مردم خوب، با محبت و با صفای شهر و بخش پاتاوه که پنج سال از بهترین ایام عمرم را در خدمتشان بودم و جز خوبی از آنها ندیدم کمال تشکر را دارم و قطعاً محبت‌های آنان را فراموش نمی‌کنم و با تمام توان از امروز در خدمت مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان چرام خواهم بود.

ارسال نظرات