مقابله با استکبار وظیفه دولت است

امام جمعه موقت دیشموک گفت: وظیفه دولت این است که در مقابل استکبار مقابله کند و اصل استکبارستیزی مربوط به همه مردم و مسؤولان است
کد خبر: ۸۷۲۹۴۲۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: انسان با تقوا در زندگی موفقیت خاصی در پیش دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز یکشنبه روز جهانی مساجد است، گفت: مساجد سنگر دفاع از حریم دین هستند.

امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: در زمان پیامبران و ائمه‌اطهار مساجد توسط نبی مکرم حضرت محمد(ص) و اصحاب بزرگوارشان که مدافع مساجد بودند حفظ می‌شدند.

وی تصریح کرد: مساجد انوار الهی هستند و در واقع همانگونه که ستارگان در شب باعث زینت آسمان هستند مساجد باعث زیبایی و زینت زمین هستند.

خطیب موقت جمعه شهر دیشموک در ادامه افزود: کسی که وارد مسجد می‌شود نور مسجد بر قلب و دلش می‌تابد و قلب را جلا و دل را صیقل می‌دهد.

وی یادآور شد: به فرموده امام جعفر صادق(ع) بهترین خانه‌ها مساجد هستند و کسی که به سوی مسجد گام برمی‌دارد بر هر سنگ و خاکی قدم گذارد تسبیح است.

عبدالپور با بیان اینکه باید موقع اذان داد و ستد را قطع کنیم و به سوی مساجد قدم برداریم، افزود: همه باید بدانیم پیشرفت فرهنگ یک دیار به ساختمان‌های مجلل نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آداب و رسوم و سنت هر قبیله‌ای بهتر از سنت رسول خدا نیست و مسلمانان باید این سنت حسنه به مساجد رفتن را نهادینه کنند.

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به روز سه‌شنبه 2 شهریور عنوان کرد: 2 شهریور آغاز هفته دولت و از مهم‌ترین کارها و برنامه‌های دولت بررسی معیشت و اقتصاد خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه بررسی نقشه‌های دشمن در منطقه از اهم برنامه‌های دولت است عنوان کرد: اصطلاح استکبارستیزی در قرآن بسیار زیاد ذکر شده که دولت‌ها باید استکبارستیز باشند.

امام جمعه موقت دیشموک گفت: وظیفه دولت این است که در مقابل استکبار مقابله کند و اصل استکبارستیزی مربوط به همه مردم و مسؤولان است.

ارسال نظرات