امام جمعه گچساران خواستار شد

رفع بیکاری مهم‌ترین و نخستین خواسته ما از رئیس جمهور و هئیت دولت

امام جمعه گچساران گفت: مهم‌ترین مشکل استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال و بیکاری بوده که از دولت تقاضای توجه ویژه به این معضل را داریم.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری همچنین دوری از نافرمانی‌های خداوند، اظهار کرد: هیچ انسانی به جز از مسیر تقوا و پرهیزکاری به نتیجه مطلوب و رستگاری نمی‌رسد.

وی افزود: تقوا و پرهیزکاری سبب کسب آبرو و پرهیزکاری شده و انسان را در دو دنیا روسفید و سربلند می‌کند.

امام جمعه گچساران در بخشی از سخنان خود در خطبه دوم با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توقع و انتظار ما از دولت این بود که سفر خود را به استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر به مشهد مقدس در دستور کار خود قرار دهد.

حجازی عنوان کرد: این انتظار به دلیل وجود محرومیت شدید در استان وجود داشت.

وی ضمن تشکر از مردم برای حضور و استقبال از هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استقبال از دولت نشانه استقبال از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مردم با استقبال خود نشان دادند که علاقمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجازی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت خود بیشترین آمار بیکاری را دارد، اظهار کرد: تولید یک‌چهارم نفت و گاز کل ایران در یک شهر این استان بوده بنابراین از رئیس جمهور و هیئت دولت تقاضای رسیدگی به نخستین مشکل و نیاز ما مشکل اشتغال و بیکاری را داریم.

امام جمعه گچساران ادامه داد: اگر عدالت رعایت شود به دلیل اینکه این استان تأمین‌کننده یک چهرام نفت و گاز کشور است، بخش معظمی از مشکل اشتغال جوانان ما برطرف می‌شود.

حجازی تأکید کرد: مهم‌ترین و نخستین خواسته ما از رئیس جمهور و هئیت دولت برطرف کردن مشکل بیکاری و اشتغال جوانان این استان است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن در حال تلاش برای جداکردن نسل جوان ما از مسیر اهل بیت(ع) است.

حجازی افزود: دشمن در حال ضربه زدن به فرهنگ ما که در واقع محتوای وجودی،ارزش و عزت است، بوده و در این راه تمرکز کرده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: توقع ما از دولتمردان این است آب به این آسیاب نریزند زیرا در جاهای خلاف انتظار دیده شد.

حجازی افزود: با توجه به اینکه دولت دولت اسلامی بوده و خون‌بهای صدها هزار شهید است، دولتمردان به اهداف شهدا و جگر سوخته مادران شهدا توجه کنند.

ارسال نظرات