امام جمعه کبگیان مطرح کرد :مردمی و مسؤولیت‌پذیر بودن را از خصیصه‌های بارز مسؤولان‌ دانست و گفت: کسانی که از مسؤولیت خود در راه خدمت به مردم به نحو احسن استفاده می‌کنند با آنان که از مسؤولیت پلی برای رسیدن به مادیات و ثروت می‌سازند در انظار عامه ملت زمین تا آسمان فرق دارند
کد خبر: ۸۷۲۹۴۰۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان  با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: مومن کسی است که با قلبی سالم و اخلاق خوب دنبال کسب حلال با نهایت بخشش در مال و رعایت انصاف درحق دیگران باشد.

امام جمعه کبگیان ادامه داد: مراقب تقوا در رفتار باشیم که اصلاح شخصیت درونی هر فرد در گرو تقوای در گفتار و عمل است.

خطیب جمعه کبگیان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت گفت: خروجی بزرگداشت شهدای گرانقدری چون رجائی و باهنر ارزشی است که این‌ دو شهید در حیطه خدمت‌رسانی برابر به مردم‌ دادند.

وی افزود: مسؤولی که در حیطه مدیریت به مردم خدمت می‌کند بی‌چون و چرا همیشه در کانون توجه تقدیر و حمایت مردم قرار دارد.

وحدانی‌فر تصریح کرد: توجه داشته باشیم که درباره اظهار نظر در مورد دولت‌های مختلف منصف باشیم و تریبون به دست‌ها و سخنرانان حاضر‌ در همایشها و مناسبت‌ها باید مراقب گفتار و کلامشان‌ باشند تا حق کسی ضایع نشود.

وی تبیین کرد: نقاط ضعف و قوت در همه دولتها وجود دارد اما با دید انصاف و رعایت اخلاق اسلامی و انسانی بدون از غرض ورزی به هیچ‌ دولتی باید قضاوت کنیم و مسؤولان هم در قبال مردم باید با روحیه انقلابی از جنس تماس از نزدیک با مردم و خارج از غرور با دید برابر با مردم برخورد کنند.

امام جمعه کبگیان در خصوص فیش‌های نجومی گفت: برخی همچنان نادم نیستند و در تودیع معارفه نجومی بگیرها می‌گویند این‌ها ذخایر انقلابند لذا اگر ذخایرند چرا عزلشان می‌کنید.

وحدانی‌فر، مردمی و مسؤولیت‌پذیر بودن را از خصیصه‌های بارز مسؤولان‌ دانست و گفت: کسانی که از مسؤولیت خود در راه خدمت به مردم به نحو احسن استفاده می‌کنند با آنان که از مسؤولیت پلی برای رسیدن به مادیات و ثروت می‌سازند در انظار عامه ملت زمین تا آسمان فرق دارند و مردم خواستار حمایت خادمان واقعی خود و محاکمه خیانتکاران به بیت‌المال و حقوق ملی هستند.

وی با تقدیر از کسانی که با استقبال گرم‌ از ریاست جمهوری در استان، دولتمردان را همراهی کردند، گفت: امیدوارم خروجی سفر ریاست محترم‌ جمهوری و هیأت همراه اجرایی شدن مصوبات و اعتبارات 950 میلیارد تومانی باشد تا منجر به حل مشکلات مردم‌ در استان باشد.

ارسال نظرات