خبرهای داغ:
امام جمعه موقت هندیجان گفت:از اولویت های اصلی در هندیجان مشکلات صیادان و بیکاری جوانان است که با همکاری مسؤولان استانی و شهرستانی حل شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،امام جمعه موقت هندیجان حجت الاسلام والمسلمین جعفربنی سعید در خطبه این هفته نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی و گرامیداشت هفته دولت و روز جهانی مساجد در مصلای مسجد جامع هندیجان اظهار کرد:تشویق جوانان برای حضور در مساجد در سطح جامعه تأثیر گذار است.

وی افزود:روز گرامیداشت  جهانی مساجد را در پیش داریم  که به علت بی حرمتی رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان  هر ساله  مراسماتی به این عنوان گرفته می شود.

وی بابیان اهمیت ذکات در جامعه گفت: پرداخت آگاهانه و به موقع زکات از واجبات هر فرد مسلمان نسبت به مستمندان است که  رضایتمندی خداوند و خلق خدارا به همراه دارد.

بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان عنوان کرد:یکی از سفارشات خداوندو رسول الله (ص) واهل بیت (ع) و بزرگان دینی اجرای صلحه رحم نسبت به خویشاوندان ،همسایه ها و دوستان است همواره با خیر وبرکت بوده است.

وی بااشاره به رعایت حق الناس مردم نسبت به همدیگر بیان کرد:  رعایت حق الناس هر فردنسبت به دیگران خشنودی خداوند را در پی دارد که خداوند فرموده مردم به همدیگر حقی دارندکه درحق الناس خلاصه می شود.

در پایان نماز جمعه این هفته از خبر نگاران راشد جغتایی و محمدرضا شعبانی  از طرف فرمانده  سپاه و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران هندیجان تقدیر شد.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها