خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

نبود زیرساخت‌ها علت عقب ماندن نهاوند از کاروان توسعه

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه نبود زیر ساخت‌ها متاسفانه نهاوند در طول سه دهه که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد از کاروان توسعه عقب مانده است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در جلسه بررسی مشکلات بخش ارتباطات و فناوری شهرستان نهاوند با اشاره به پیگیری‌های انجام شده اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که سالیان سال با آن دسته و پنجه نرم می کنیم بحث زیرساخت‌های شهرستان است.

وی افزود: به واسطه نبود زیر ساخت‌ها متاسفانه نهاوند در طول سه دهه که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد از کاروان توسعه عقب مانده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از زیرساخت‌هایی که نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد زیرساخت‌های مخابراتی و نبود و گاها حداقل امکانات ارتباطی به ویژه اینترنت است.

وی با بیان اینکه این زیرساخت‌ها می‌تواند زمینه های اشتغال، اقتصاد و توسعه شهرستان را به دنبال داشته باشد، گفت: این نظام حق مردم است و مردم سهامداران این انقلاب هستند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در تصمیم‌گیری‌ها منافع مردم را باید مد نظر داشت، ادامه داد: معتقدم که این زیر ساخت‌ها در خور شأن مردم نیست و مسئولین نیز همین دغدغه‌ها را دارند.

وی افزود: 104 روستا تحت پوشش شبکه همراه اول و 73 روستا تحت پوشش شبکه ایرانسل است که مقرر شده تا پایان سال 95 کل شهرستان نهاوند به پوشش شبکه‌های 3G و 4G مجهز شوند .

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز تا پایان سال 95 به این پوشش دهی مجهز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات