با حضور در منزل شهید مدافع حرم انجام شد:

دیدار فرمانده سپاه کربلا از خانواده شهید مدافع حرم / فرزند شهید در آغوش محبت فرمانده پدر/ تصویر

در ادامه برنامه همیشگی فرمانده سپاه کربلا و سرگشی از خانواده های معظم شهدا سردار بابایی با حضور در منزل شهید حسن رجایی فر از خانواده آن شهید دیدار به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۴۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران در اخرین پنجشنبه مردادماه جاری  فرمانده سپاه کربلا به اتفاق معاون هماهنگ کننده و همراهان، با حضور در منزل شهید مدافع حرم (خانطومان) خانواده شهید رجایی فر را مورد تفقد قرار داد.
 سردار بابایی در این دیدار با بیان اینکه شهادت پاسداران و بسیجیان مومن بهترین گزینه برای وصال به خداست،  این شهادت را فوض عظیمی دانست که افتخارش نصیب شهدا و خانواده های عزیزان شد.
 وی وجود نیرو های مقاوم، بصیر، غیرتمند، پاک، متعهد ، شجاع و کارآمد نظام انقلاب اسلامی را از توجهات حضرت حق دانست و شهادت مدافعان حرم را برای خود و همکاران دارای غبطه دانست.
 سردار بابایی  گفت: ما علاوه بر شهیدان، به شما خانواده های شهدایی که تا آخر، راه شهیدان اسلام و انقلاب را با صلابت و محکم ادامه می دهید و در آن راه به تربیت فرزندان مومن و انقلابی می پردازیدو در مقابل ظلم و فساد ایستادگی دارید همواره غبطه می خوریم و به وجودتان افتخار می کنیم.
 در این دیدار فرزند خردسال شهید مدافع حرم(رجایی فر) برای چندمین بار مکرر  به طرف فرمانده سپاه کربلا رفت  و این فرمانده سپاه اسلام او را محکم به آغوش کشید.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها