به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی:
در آیینی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارکنان این اداره از آزادگان سرافراز شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این دیدارها حسن اسلامی رئیس بنیاد شهید بهاباد در سخنانی با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و جانفشانی های این اسطوره های صبر و مقاومت در راه میهن گفت: شجاعت، اخلاص و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی خصیصه بارز آزادگان سرافراز کشوراست.

وی افزود: جانفشانی‌های آزادگان و انتقال فرهنگ معنوی اسلام در کشور بیگانه قابل تقدیر و ستایش است و ما باید همیشه این ایثارگریها را در خاطرات خود زنده نگه داریم.

اسلامی اظهار کرد: آرامش و امنیت میهن اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با اراده قوی خود در دوران سخت اسارت در مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان افزود: صبر وتحمل دوران اسارت آزادگان در اردوگاه های مخوف عراق در تاریخ کشور ماندگار برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

رئیس بنیاد شهید بهاباد صبر آزادگان را ناشی از توکل به خداوند دانست و یادآور شد: آزادگان با تحمل رنج و سختی به جهانیان نشان دادند که به اعتقادات و اصول خویش پایبند هستند و با تحمل فشارهای زیاد، هرگز تسلیم خواسته های دشمن نشدند.

اسلامی با بیان اینکه افتخارات آزادگان باید برای نسل جوان منتقل شود گفت: افتخارات غیورانه پاسداران و آزادگان عزیز در زمان اسارت باید سینه به سینه به نسلهای بعدی منتقل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهاباد گفت: در شهرستان بهاباد 21 نفر آزاده وجود دارد.


ارسال نظرات