خبرهای داغ:
استاندار قم:

اعتماد به نسل جوان، اقتصاد مقاومتی را میسر می‌سازد

استاندار قم با اشاره به پیش‌نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اعتماد به نسل جوان اقتصاد مقاومتی را میسر می‌سازد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۷۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
اعتماد به نسل جوان، اقتصاد مقاومتی را میسر می‌سازد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر استان قم طی سخنانی با اشاره به نقش جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به قشر جوان در جامعه داشتند.

استاندار قم با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به کشور افزود: جوانان باید ایثار و فداکاری این نسل ایثارگر را در تمام مراحل زندگی سرلوحه خود قرار دهند.

صادقی آینده کشور را از آن جوانان دانست و عنوان کرد: نسل جوان باید با تمسک به تقوا و دانش خود را برای توسعه کشور آماده کنند.

وی وظیفه مسؤولین در آماده سازی همه جوانب زندگی برای جوانان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اشتغال، ازدواج و مسکن از جمله دغدغه‌های جوانان است.

استاندار قم با بیان شکل گیری گشایش‌های موثر در مسیر توسعه کشور اضافه کرد: شرایط لازم برای بسترسازی مناسب در مسیر توسعه کشور در حال فراهم شدن است.

صادقی اقتصاد مقاومتی را در گرو اتکا به ارزش‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور و نظام دانست و تصریح کرد: اصل اقتصاد مقاومتی در مسیر رسیدن به استقلال کشور با فرهنگ سازی و اعتماد به نسل جوان و استفاده از توانمندی نخبگان در حوزه و دانشگاه شکل می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های استان در هفته دولت افزود: کارنامه سه سال دولت تدبیر و امید دراستان با افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در این هفته تکمیل می شود.
ارسال نظرات