خبرهای داغ:
مسئول سازندگی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر از برگزاری اردوهای جهادی 10روزه بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
هانیه ادیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوهای 10 و 12 روزه جهادی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر در مدارس شاهرود اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردوها کمک به آبادانی کشور با تقویت روحیه جهادی و گسترس فرهنگ مسئولیت پذیری در دانش آموزان با اولویت فعالیت های اقتصادمقاومتی است.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در عرصه های مختلف زیباسازی،مرمت و رنگ آمیزی فضاهای آموزشی مدارس جهت آماده سازی برای سال تحصیلی جدید کارهای عمرانی و زیباسازی انجام می شود.

ادیب خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این اردوهای جهادی فعالیت های فرهنگی و تشکیل حلقه های صالحین و دیدار با خانواده شهدا و اهدا بسته فرهنگی به شرکت کنندگان طرح نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: انجام پروژه های زودبازده و کم هزینه با اولویت مرمتی،احداثی،ترویجی و اقتصاد مقاومتی که در دوره های 12 روزه قابل اجرا می باشد از اولویت فعالیت های است.

مسئول سازندگی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با اشاره به حضور 70 نفر در این طرح گفت: در تلاش هستیم که بتوانیم با توجه به سهمیه ابلاغی و استقبال خوب دانش آموزان فعالیت های شایسته و اثرگذار عمرانی در مدارس انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها