نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در رفع مشکلات اقتصادی، تصمیم سازان اقتصادی نگاه واحدی ندارند حتی در دولت و مجلس هم به لحاظ مبانی نظری، نگاه واحدی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۳۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیرحسین قاضی زاده، صبح امروز در نشست خبری در تالار شهر مشهد در خصوص مشهد 2017 اظهار داشت: مشهد 2017 تعهدی بین‌المللی میان ایران و سازمان کنفرانس اسلامی است  و مجلس در این راستا نقش تصویبی ندارد و فقط روند اقدامات را پیگیری کند.
 
وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در رفع مشکلات اقتصادی، تصمیم سازان اقتصادی نگاه واحدی ندارند حتی در دولت و مجلس هم به لحاظ مبانی نظری، نگاه واحدی در این زمینه وجود ندارد.
 
قاضی زاده در ادامه تاکید کرد: با توجه به تنوع تفکر در رفع مشکلات اقتصادی سیاستهای ابلاغی  رهبر معظم انقلاب باید پیگیری شود چرا که عمل به این سیاست‌ها اصلاح وضعیت اقتصادی را به دنبال دارد.
 
وی اشاره داشت: نرخ بیکاری خراسان در سال 90، حدود 7 درصد بوده و امروز به 14.6 رسیده و اگر همینطور پیش برویم در 5 سال آینده این نرخ دو برابر شده که دلیل آن تعطیلی تولید است.

 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها