کارگاه آموزشی تایید محتوا با حضور فرماندهان و مدیران و مسئولین فرهنگی رده های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۷۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ باتوجه به اهمیت و جایگاه تایید محتوا و لزوم آشنایی فرماندهان و مدیران فرهنگی سپاه و بسیج در این زمینه، کارگاه آموزشی تأیید محتوا در سپاه ناحیه بِن برگزار شد.

مسئول دفترتایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این کارگاه آموزی گفت: تمام برنامه های اجرایی فرهنگی در سطح بسیج و سپاه حتما بایستی تایید محتوا شوند و توجه کافی به کیفیت برنامه های اجرایی مدنظر قرار گیرد، زیرا که سپاه و بسیج چشم وچراغ جامعه است و همه از این نهادمقدس انتظار ویژه دارند.

سرهنگ پاسدار مسعود مردانی خاطرنشان کرد: برای کتب و نشریات، سایت ها و تولیدات فرهنگی، اجرای مراسم و مناسبت ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و همچنین برای اجرای برنامه توسط سخنرانان و هنرمندان در مراسم ها ، بایستی از دفتر تایید محتوای نمایندگی تأییدیه اخذ گردد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، علیرضا شریفی از کارشناسان دفتر تأیید محتوای سپاه استان چهارمحال و بختیاری به تشریح مأموریت های این دفتر در رده های سپاه و بسیج پرداخت و اصول لازم الرعایه را تبیین کرد.

شریفی، یکی از ماموریت های مهم تایید محتوا را تایید نظارت محتوایی بر دوره های توجیهی، آموزشی، فرهنگی تبلیغی در سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت:‌ آشنایی مدیران با مباحث تایید محتوا به طور تخصصی یکی از برنامه های مهم ابلاغی سپاه می باشد.

وی، از مدیران و فرماندهان خواست در اجرای برنامه های بسیج و سپاه حتما تاییدیه برای برنامه های خود از دفتر نمایندگی اخذ نمایند.

در پایان این کارگاه آموزشی از فعالان و مدیران و فرماندهان برتر در زمینه های فرهنگی تقدیر شد.

ارسال نظرات