فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع)دشتستان:

آزادگان سنگ صبور انقلاب هستند

فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: آزادگان با دفاع از انقلاب اسلامی همیشه سنگ صبور انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵




به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در مراسم روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی که  در مسجد المهدی(عج) با حضور جمعی زیادی از رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید اظهار داشت: مردم ایران از ارزش های انقلاب چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن از این نعمت الهی دفاع کردند.

سرهنگ نعمت الله غلامپور با اشاره بر خانواده هایی که در مسیر انقلاب چند شهید نثار کرده اند اضافه کرد: در دشتستان خانواده ای است که پنج تا از فرزندان خود را نثار این انقلاب کرده است و این یک افتخار است و در سراسر کشور این چنین خانواده ای با این تعداد ستاره کم پیدا می شود.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: آزادگان سنگ صبور انقلاب هستند و باید آنها را بسیار احترام کرد ولی در بعد از انقلاب بی احترامی به جانبازان و خانواده شهدا می شود که این حرکت بسیار تاسف بار است.

غلامپور همچنین با اشاره بر اینکه راه سختی در پیش روی انقلاب است تاکید کرد: این انقلاب زمینه ساز ظهور است جانبازان و ایثارگران باید از این انقلاب دفاع کنند.

فرمانده بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع)دشتستان از برگزاری یادواره شهدای غریب در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این یادواره به منظور گرامی داشت شهدایی که در اسارت و در خاک عراق شهید شده اند آینده در شهر شبانکاره برگزار می شود.

سرهنگ غلامپور با اشاره بر اینکه ایثارگران در زمان جنگ الهی بودن تشریح کرد: ایثارگران در زمان جنگ با تقوای خود باعث نا امید شدن دشمن شدند و شهرستان دشتستان دارای بیش ترین تعداد آزاده در استان بوشهر است و از 442 تعداد کل استان 142 نفر آن مربوط به شهرستان دشتستان می باشد.

انتهای پیام/.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار