فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: امروز اگر آرامش و آسایشی در جامعه حاکم است مدیون رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم که با اقدامی خداپسندانه از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۱۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی در دیدار شماری از آزادگان بوشهری اظهار داشت: مقاومت، ایثار، شجاعت و مردانگی آزادگان باعث شد امروز جامعه بتواند در مسیر اصلی خود قرار گیرد و بسیاری از جوامع مختلف دیدگاه‌های ویژه‌ای نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

دشتی بیان داشت: همه مسؤولان باید از نظرات و پیشنهادات آزادگان برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنند و یاد و نام این بزرگواران که برای انقلاب اسلامی به اسارت رفتند گرامی داشته و در لایه‌های جامعه از آنها به عنوان مشاورانی امین استفاده شود.

فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر گفت: آزادگان در میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و امروز اگر آرامش و آسایشی در جامعه حاکم است مدیون رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم که با اقدامی خداپسندانه از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی افزود: چیزی که باعث شد چهره آزادگان را در دنیا درخشان کند اعتقاد و ایمان قلبی به خدا و امام زمان(عج) بود که تاثیرات آن در جامعه کنونی با توجه به شرایط به خوبی مشاهده می‌شود.

دشتی ابراز داشت: آزادگان باید به ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه کمک کنند و با توجه به شرایط گذشته و حال ایده‌هایی را مطرح کنند و خطشکن در تهاجمات فرهنگی باشند.

 

ارسال نظرات