در آیینی با حضور مردم و مسؤولان و با همت سپاه عسلویه 13 آزاده سرافراز این شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۱۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، در آیینی با حضور مسئولان بسیج و سپاه و مدیران شهرستان عسلویه، از آزادگان افتخارآفرین دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه در این آیین با تجلیل از آزادگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در راستای دفاع از سرزمین‌مان و در دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش و فعالیت ارزشمندی داشتند و فداکاری و ایثار این عزیزان ارزش والایی دارد.

حسین تمیمی‌نیا افزود: تجلیل از آزادگان و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسؤولان و مردم است و همه باید در راستای رفع مشکلات آزادگان سرافراز و افتخارآفرین اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه آزادگان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند خاطر نشان کرد: آزادگان در واقع بزرگ‌مردانی هستند که با اطاعت از ولی امر زمانشان در برابر دشمنان ایستادند و ولایت‌مداری را به بهترین وجه نشان دادند و باید از این عزیزان الگوبرداری کنیم.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه ابراز داشت: این شهرستان 13 آزاده سرافراز دارد که از همه این عزیزان تجلیل می‌شود و امیدواریم دین خود را به این اسطوره‌های مقاومت ادا کنیم.

تمیمی‌نیا افزود: حمایت از ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های شاهد امری لازم و ضروری است و نباید منحصر به ایام خاصی شود و در تمام ایام سال باید از این عزیزان تجلیل کنیم.

ارسال نظرات