مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان:
مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با اشاره به تلاش دشمن از طریق نفوذ در مجامع علمی گفت: دشمنان ما در تلاش هستند که در بین جوانان دانشگاهی و تحصیل کرده نفوذ کنند و آنها را از دین و انقلاب دور نگه دارند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر قاسمی روشن در همایش مربیان بسیجی نخبه عقیدتی  سیاسی که در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه با حضور 40  نفر از مربیان نخبه زن و مرد به اثرگذاری  ابرازهای ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی بر افردا جامعه و به خصوص نسل جوان پرداخت.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان انقلاب درصدد ضربه زدن به فرهنگ، دین و اعتقادات از طریق شبکه های اجتماعی هستند و می خواهند نوجوانان و جوانان این مملکت را به بیراهه بکشانند و در این خصوص سخت در تلاش هستند.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: مسئولیت بسیجیان دلسوز نظام که در عرصه های مختلف در حال تلاش هستند بسیار دشوارتر از گذشته است.

قاسمی روشن با اشاره به تلاش دشمن از طریق نفوذ در مجامع علمی گفت: دشمنان ما در تلاش  هستند که در بین جوانان دانشگاهی و تحصیل کرده نفوذ کنند و آنها را از دین و انقلاب دور نگه دارند و از آن جایی که برخی از کتاب های دانشگاهی ما محتوای آن در  غرب  تهیه  شده است سعی  دارند  از این طریق به فرهنگ و دین تاثیر منفی بگذارند.

وی تصریح کرد: باید ارتباط خود را با نوجوانان و جوانان افزایش دهیم و جوی صمیمی داشته باشیم تا  فاصله ها زیاد نشود.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان تاکید کرد: در  فضای امروز تربیت فرزندان خیلی سخت تر از گذشته است و قابل مقایسه نیست و امروز به دلیل گستردگی ابزارآلات ارتباط جمعی و  جذاب بودن آن نوجوانان و جوانان به آن سو کشیده  می شوند، که مسئولین  فرهنگی جامعه باید در این  خصوص تدابیر لازم را بیاندیشند.

به گزارش بسیج؛ در پایان حاضرین در این همایش ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل  فرهنگی در جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند .

ارسال نظرات