خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد
جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با محور برگزاری اردوهای جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه گفت: تشکل های دانشجویی باید همواره فعالانه رفتارکنند و این تشکل ها باید در گسترش روحیه تعاون تلاش کنند.

وی عنوان داشت: یکی از اقدامات و برنامه ها برگزاری اردوهای جهادی است که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و باید این اردوها کارشناسی و بر اساس اقدامات و برنامه های صحیح باشد.

حجت الاسلام طاهری گفت: یکی از اهداف مهم این اردوها، خودسازی است و باید همواره تلاش داشته باشیم تا با گسترش این اردوها در خودسازی و تربیت نسل جوان اهتمام داشته باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برگزاری این دوره ها باید سازمان یافته باشد و از سوی دیگر اهداف اردو شناسایی و نیازهای منطقه نیز برطرف شود.

دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: کارها باید قبل از اجرا سنجیده شود و نیازسنجی صورت گرفته و پس از آن این اردوها اجرایی شود.

وی گفت: برطرف کردن نیازهای مردم امر مهمی است اما موضوع مهمتر این است که بدانیم مردم آن منطقه چه نیازی دارند.

دکتر حکیم الهی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: اولویت اصلی برگزاری اردوهای جهادی برای ما در استان قم است تا بتوانیم نیازهای مردم قم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ترویج کار جهادی امر بسیار مهمی و اثر بخشی است که در اردوهای جهادی آن را دنبال می کنیم تا بتوانیم فرهنگ سازی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها